Saturday, July 27, 2013

Si Tembam Niniey


Hello hello! Assalamualaikum. Dah 18 hari kita puasa kan? sekejap je rasanya. Waktu sekarang menunjukkan pukul 12.47 a.m. tapi aku tak tau kenapa mata aku ni still tak mengantuk lagi. Biasa waktu waktu macam ni aku dah tidur. Takpelah, bukannya selalu pun aku tidur lambat macam ni. Btw, ini entry yang sangat sangat sangat sangat sangat gembira.

Pada hari Khamis yang lalu bersamaan 25 Julai 2013, Nini ada dapat call daripada reporter. Reporter tu cakap yang girlfriend kesayangan aku ni terpilih untuk masuk akhbar. Lepas tu, Nini ada post kat group batch. Dia cakap lah yang dia kena pergi KLCC Sabtu ni untuk interview and photoshoot. Time memang terkejut gila ahh.

So buddyz dia yang terlalu comel, baik, pandai, caring ni pun suggestkan untuk dia pakai baju apa, tudung apa etc. Sampai Nurin a.k.a Dian pun bagi Nini pinjam tribal shawl dia. Aku rasa kitorang yang terlebih semangat. Macam kitorang je yang nak pergi sana.

Kami bangga ada kawan macam Nini. Yelahkan, muka dapat masuk paper, siapa tak bangga. Ye dak? Dah la Nini tu comel. Tak sabar nak tengok muka dia kat paper nanti. Nak tengok gambar Nini time photoshoot? Sila scroll down entry ni.

Girlfriend aku femes xD

Boleh jadi model ni
Kolam pun boleh 
Itu je kot untuk malam ni. Bye. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment