Tuesday, July 30, 2013

Inilah Kawan


Assalamualaikum :)

Dendam di hatiku masih belum terbalas kepada Nenek Kebayan Moden yang suka reka cerita tentang aku. Apabila memikirkan kembali apa yang dia cakap tentangku, hatiku bagaikan ingin meletup bom kebabom seperti tayar lori yang pecah. Wahai Nenek Kebayan, ingin saja aku memaki hamun engkau tetapi apakan daya niatku ini selalu saja diganggu oleh pelbagai halangan. *bahasa buka teks ke ni?*

Aku benci perempuan hipokrit. Benci perempuan perasan hot. Benci perempuan yang terhegeh hegeh nak kat lelaki. Wahai si nenek kebayan, haritu kau dah minta maaf kat aku. Tapi sekarang kenapa kau tak puas hati lagi kat aku? kenapa kau nak perli kawan kawan aku? kau pikir kau bagus? kau pandai kan? kenapa kau tak fikir dulu sebelum nak buat something yang bodoh macam tu?

Selama ni aku ingatkan kau baik, tapi bila kau dah buat aku macam ni. Memang tak lah aku nak percaya kau lagi. Menyesal rasanya aku delete entry haritu. Kau cakap kau dah bakar novel yang kau tulis tu. Kau cakap kau dah unfriend zombie celup tu. Memang la kau buat semua tu. Tapi aku tau kau takkan boleh lupakan zombie celup tu dan kau takkan boleh terima hakikat.

Depan aku kau baik. Belakang aku? perangai kau macam sampah sarap la wei. Makin lama aku tengok muka kau, makin membuak buak kemarahan aku kat kau. Pagi tadi aku perasan je kau dengan geng kau ulang alik depan kelas aku semata mata nak pandang zombie celup tu. Woi, zombie celup tu cuma sembang  je dengan aku. Itu pun kau dah cakap kitorang dating. Kepala tengkorak kau!

Sekarang ni aku cuma tunggu masa yang sesuai je nak bidas kau. Wei, kalau setakat kutuk belakang belakang, aku pun boleh buat. Kau bagi budak kelas kau baca novel kau. Aku pun boleh bagitau budak kelas aku pasal perangai kau yang sebenarnya.

Kalau kau nak sangat dekat zombie celup tu, kau ambik jelah dia. Tak payah la susahkan hidup aku. Tak payah la nak masukkan nama aku dalam novel kau yang macam haram, sial, cilaka tu!!  Aku tak kacau life kau, so kau pun tak payah la kacau life aku! Benci doh tengok muka kau!

No comments:

Post a Comment