Saturday, June 1, 2013

I Hate Hacker


       Assalamualaikum and Good Morning. mulakan pagi anda dengan senyuman. cecehh. terbangun awal pulak hari ni. So now, aku nak cerita pasal twitter aku. Sebelum itu, ini adalah sad story ok. Sesiapa yang tak sanggup membacanya boleh sign out and pergi buat homework. *kidding*.
       27 May 2013, hari yang agak sedih untuk aku. Nak tau kenapa? hmmm..twitter aku kena hacked! shit gila hacker tu. seperti biasa, aku memang setiap hari on twitter. Tapi ada satu hari ni iaitu 27 May,tiba2 twitter aku tak boleh sign in. aku dah cuak time tu. Ni link twitter tu https://twitter.com/afiqah_izwani , lepas tu aku on facebook. Then, niniey IM, dia cakap twitter aku dah kena hacked. agak terkejut time tu. hacker tu siap tukat twitcon dengan header lagi. Hacker tu cakap dia nak hack 48 jam je.
Twitcon
       Sampai sekarang aku tunggu dia pulangkan acc twitter tu. niniey dengan aku ada DM dia. Dia reply and bagi balik. Tapi dia reply DM niniey. patutla bila aku DM dia, dia macam pelik je. rupanya dia dah DM niniey awal2. niniey je yang tak bagitau aku lagi. shittaaa. So time tu aku tak tau la kan yang dia dah DM niniey. Aku DM dia then maki2 dia sebab tak pulangkan acc twitter aku. Niniey call aku. dia cakap hacker tu dah pulangkan. Niniey bagi la password acc tu kat aku.
       Aku try la sign in. tiba2 tak boleh. ok pelik sekejap. Niniey cakap maybe dia marah kot sebab aku dah maki dia. aku rasa teruk jugak aku maki hamun dia. aku maki dia, sebab aku tak tau yang dia dah pulangkan acc tu. Kalau aku tau dia dah pulangkan, takkan la aku nak maki dia kan. Sampai sekarang acc tu tak boleh sign in. So aku buat acc twitter baru https://twitter.com/afiqahizwani_ . Follower pun baru 22. Sedihh gila.
       Dear hacker, I'm sorry. please give back my twitter acc. Takde mood nak sambung. k bye Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment