Thursday, May 16, 2013

Niniey Sharlleys

Nur Fathini binti Yusuf
     Assalamualaikum,budak tu buddy aku yg ke 6. dia satu kelas dengan aku, 2Ma'awa. kadang2 dia baik kadang2 dia ni jahat sikit, suka sangat cari pasal dengan aku. kadang2 aku rasa macam nak hempuk je muka dia ni. haha xD.
     Crush dia Aeril Zafrel, Nizam Zaidi, Fank, Izzue Islam, Iqbal CJR and Conan. dia suka sgt cakap indon. kadang2 aku pon terikot ikot jugak. aku dah la menyampah dengan indon2 ni. tapi boleh pulak aku hafal lagu2 indon. haha pelik kan? geng dia ialah Shika. Shika ni pon sekepala dengan dia, tapi aku rasa Shika terlalu obses. kadang2 dia cakap pon memang macam orang indon yg tengah cakap. Shika ni minat gila dgn Bastian. Sampai letak gambar Bastian kat atas meja lagi. kalau kena koyak dgn cikgu, tak pasal2.
      Eh, apasal aku cerita pasal Shika pulak ni? ok kembali ke tajuk asal. Haritu Niniey ada pegi Singapore. So aku pon suruh dia belikan purse. aku pon tak tau dia belikan ke tak. aku tak tau macam mana kitorang boleh rapat. sebelum kitorang tak pernah rapat langsung. aku nak tegur dia pon malu. tapi sekarang, kitorang rapat gila nak mampuss. pergi toilet sama2, pegi kantin sama2, pegi koop sama2. kalau dia tak datang sekolah, aku rasa macam takde mood nak belajar.
      Ok tu je kot. no idea mehh. byebye

No comments:

Post a Comment