Tuesday, May 28, 2013

Lisha Forever

Lisha

       Aku nak cerita pasal buddys aku. First aku rapat dengan diorang nih time darjah 6 rasanya. tak ingat sangat. aku tak tau macam mana kitorang boleh rapat. maybe sebab ustazah suruh aku duduk sebelah sha kot. tiba2 aku rapat dengan dia. then tiba2 rapat dengan budak2 dia pulak. hahaha tak sangka. dulu aku rapat gila2 dengan Zatul. tapi sekarang aku dah lupakan dia. 
       Aku ingat lagi. kitorang suka sangat makan tepi longkang time rehat. pengotor kan kami? hahaha budak2 lagi. pikir apa kan, janji perut kenyang. masa darjah 6, kitorang geram dengan makcik kantin sekolah agama. time kitorang rehat je, makanan dah habis. tak lama tu kitorang pakat, bawak bekal. so semua orang bawak bekal makan sama2 kt tepi longkang.best je time tu. gurau2 dgn diorang.nikmat woo. 
       Nama LISHA tu sebenarnya gabungan nama kitorang. L-Linda, I-Ika, S-Sha, H-Hanis and A-Adilla. sampai sekarang kitorang buddys. KAMI BUDDYS, KAMI TAKKAN TERPISAH. cecehh. hahaha. tapi kitorang tak rapat sangat dengan Hanis. kalau kitorang keluar pon mesti berempat je. Hanis takde. parents dia tak kasi dia keluar. kitorang berempat pernah gaduh besar dengan hanis ni. memang time tu kitorang tak tegur dia langsung. rombongan pon kitorang tak sama2 dengan dia.  ok dah stop cerita pasal gaduh.
       Setiap 2 minggu sekali kitorang akan hang. best gila keluar dengan diorang. pergi situlah pergi sinilah. kalau boleh semua tempat kitorang nak pergi. antara 3 orang tu, aku paling rapat dengan sha. tak tau kenapa, maybe sebab dia sekepala dengan aku kot. gila2. haha. yang 2 orang tu aku rapat jugak tapi kurang, pernah sekali linda nak keluar group sebab aku dengan sha terlalu rapat. time tu baru kitorang perasan and lepas tu kitorang ubah sikap. jadi baik kononnya.
         Eh GTG, Assalamualaikum. Bye !

No comments:

Post a Comment